

NIEUW: ISOCAB™ Warmte-isolerende gordijnen voor uw truck!
Onze Premium gordijnen zijn inmiddels een begrip in de truckerswereld, geliefd om hun luxe uitstraling en chique look.
Nu introduceren we een baanbrekende innovatie:
ISOCAB™ warmte-isolerende gordijnen.
Waarom kiezen voor onze ISOCAB™ warmte-isolerende gordijnen?
Maatwerk en stijl: Volledig op maat gemaakt in de kleur en het model van uw keuze.
Warmte-isolatie: Dankzij een extra laag met een warmte werende coating aan beide zijden (gebaseerd op ruimtevaarttechnologie) bieden deze gordijnen ongeëvenaard comfort:
In de winter: Blijft de warmte binnen.
In de zomer: Blijft de hitte buiten.
Voordelen voor chauffeur én werkgever:
Comfort:
Een betere nachtrust voor de chauffeur, wat resulteert in een hogere productiviteit.
Kostenbesparing:
Tot 20% minder brandstofverbruik van de stand kachel in de winter.
Langere levensduur van de accu's bij gebruik in de zomer.
Set bestaat uit Raamgordijnen - Raamband en 2 Embrasses.
Investeer in comfort, besparingen en duurzaamheid.
Neem vandaag nog contact met ons op en ervaar het verschil met onze
ISOCAB™ Premium warmte-isolerende gordijnen!
Voor een berekening van de kostenbesparing,
brandstof en CO2 scrollt u naar beneden:
Realistisch gemiddelde stand kachel gebruik:
4,5 liter per nacht x 68 nachten (4 maanden, 4 nachten per week) = 306 liter brandstofverbruik.
Met onze ISOCAB™ warmte-isolerende gordijnen bespaart u 20% op dit verbruik:
306 liter x 20% = 61 liter besparing per winterseizoen.
Bij een brandstofprijs van €1,32 per liter: €121,44 per jaar besparing!
Duurzaamheidsimpact:
Naast kostenbesparing draagt u bij aan een lagere CO2-uitstoot:
92 liter minder brandstof = 240 kg minder CO2 per jaar.
Langere gebruiksduur van de stand-airco in de zomer
De standaard stand-airco is ontworpen om chauffeurs een comfortabele rustperiode te bieden. Dankzij geavanceerde technologie kan de airco bij temperaturen van 23 graden of hoger tot wel 6 uur continu koelen voordat de accu bijgeladen moet worden.
Met ISOCAB™ warmte-isolerende gordijnen kan deze tijd oplopen tot 9 uur.
Dit voorkomt dat de motor 's nachts hoeft te draaien, wat resulteert in een uitgeruste chauffeur en een lager brandstofverbruik. Ter vergelijking: stationair draaien om de accu bij te laden verbruikt gemiddeld 7 tot 8 liter brandstof per uur (bron: VOLVO). Zelfs een half uur stationair opladen kost al 4 liter brandstof.
Gemiddeld aantal nachten boven 20 graden in Nederland is 24 dagen
24 dagen waarbij motor s ’nachts wordt gestart x 4 liter = 96 liter brandstofbesparing
Bij een brandstofprijs van €1,32 per liter: €126,72 per jaar besparing!
96 liter minder brandstof = 250kg minder CO2 per jaar
Kleuren Gordijnstof
Gordijn maten. | |||||
Merk | Type | Cabine | Raam gordijnen | Tussen gordijn | Raamband |
DAF | LF | Slaapcabine | 240x90cm | 200x135cm | 204cm |
DAF | CF | Slaapcabine | 240x90cm | 210x115cm | 204cm |
DAF | CF | Spacecab | 240x90cm | 210x145cm | 219cm |
DAF | XF95, XF105, XF106 | Spacecab | 240x90cm | 240x135cm | 234cm |
DAF | XF95, XF105, XF106 | Super Space Cab | 240x110cm | 240x200cm | 224cm |
DAF | XF, XG, XG+ (2022) | Slaapcabine | 240x110cm | 240x200cm | 224cm |
MAN | TGS | L | 240x90cm | 210X115cm | 219cm |
MAN | TGS | LX | 240x90cm | 210x145cm | 219cm |
MAN | TGA, TGX | XL | 240x90cm | 210X115cm | 219cm |
MAN | TGA, TGX | XLX | 240x90cm | 210x145cm | 239cm |
MAN | TGA, TGX | XXL | 240x110cm | 210x190cm | 219cm |
IVECO | Stralis, XP, Hi-Way | 240x90cm | 210x115cm | 254cm | |
VOLVO | FH3 | Slaapcabine | 240x90cm | 200x135cm | 224cm |
VOLVO | FH3 | Globetrotter | 240x90cm | 210x115cm | 224cm |
VOLVO | FH4 | Slaapcabine | 240x90cm | 224cm | |
VOLVO | FH4 | Globetrotter | 240x90cm | 224cm | |
SCANIA | P | Lage Cabine | 240x90cm | 200x90cm | 214cm |
SCANIA | R, G | Lage Cabine | 240x90cm | 200x135cm | 214cm |
SCANIA | R, G | Normale Cabine | 240x90cm | 200x135cm | 214cm |
SCANIA | R, G | Highline Cabine | 240x90cm | 200x150cm | 214cm |
SCANIA | R | Topline Cabine | 240x90cm | 210x190cm | 214cm |
RENAULT | Premium II | Vlak Dak | 240x90cm | 200x90cm | 229cm |
RENAULT | Premium II | Normaal Dak | 240x90cm | 200x90cm | 204cm |
RENAULT | Premium II | Hoog Dak | 240x90cm | 200x90cm | 229cm |
RENAULT | Magnum | 200x90cm | 246cm | ||
RENAULT | T | Slaapcabine (met sensor) | 240x90cm | 205x165cm | 224cm |
RENAULT | T | Slaapcabine (zonder sensor) | 240x90cm | 205x165cm | 107cm (2 keer) |
Mercedes | Atego | Laag Dak | 240x90cm | 200x90cm | 219cm |
Mercedes | Atego | Hoog Dak | 240x90cm | 210x145cm | 204cm |
Mercedes | Axor | Laag Dak | 240x90cm | 200x90cm | 214cm |
Mercedes | Axor | Hoog Dak | 240x90cm | 200x135cm | 214cm |
Mercedes | MP2 / MP3 | Auto Transport | 240x90cm | 200x90cm | 219cm |
Mercedes | MP2 / MP3 | Laag Dak | 240x90cm | 200x90cm | 214cm |
Mercedes | MP2 / MP3 | Hoog Dak | 240x90cm | 200x135cm | 224cm |
Mercedes | MP4 / MP5 | Classic Space | 240x90cm | 200x90cm | 224cm |
Mercedes | MP4 / MP5 | Stream Space | 240x90cm | 200x135cm | 229cm |
Mercedes | MP4 / MP5 | Big Space | 200x90cm | 200x135cm | 246cm |
Mercedes | MP4 / MP5 | Giga Space | 200x90cm | 210x115cm | 224cm |